Po złożeniu rezygnacji przez Heinza-Jürgena Löw ze stanowiska prezesa Renault Trucks, w styczniu stanowisko to objął Bruno Blin.
Peter Karlsten, wiceprezes Grupy Volvo jednocześnie zarządzający sprzedażą w EMEA, tak komentuje ostatnie zmiany w zarządzie: - Zmiany w Renault Trucks należy postrzegać w szerszym kontekście, ponieważ jest to jedna z marek wchodzących w skład restrukturyzowanej Grupy Volvo. Ten proces obejmuje też cały segment pojazdów ciężarowych, tak, aby każda marka mogła w pełni wykorzystać swój potencjał. W czerwcu odnowimy całą gamę pojazdów Renault Trucks, co z pewnością przyczyni się do umocnienia pozycji marki na rynku. Po wprowadzeniu wszystkich zmian i całkowitym odnowieniu gamy, Renault Trucks będzie jeszcze bardziej silną i konkurencyjną marką niż dotychczas.
- Bruno Blin posiada bogate doświadczenie, w dotychczasowej pracy udowodnił swoje cechy przywódcze i umiejętność radzenia sobie z dużymi zmianami w międzynarodowych organizacjach - dodaje P. Karsten.
W przeciągu ostatnich 5 lat, Grupa Volvo zainwestowała w Renault Trucks ponad 2 miliardy euro. - Renault Trucks ma ogromny potencjał i wierzymy, że odegra istotną rolę w naszej grupie - podsumowuje P. Karlsten.