Układ wtryskowy CRSN3 dla średnich i ciężkich pojazdów użytkowych jest teraz dostępny w wersji CRSN3-25 z maksymalnym ciśnieniem wtrysku podniesionym do 2.500 barów. Dzięki lepszemu składowi mieszanki paliwowo-powietrznej można w ten sposób obniżyć emisję spalin bez ich filtrowania. Innowacyjna koncepcja wtryskiwaczy ciśnienia ze zintegrowanym wzmacniaczem hydraulicznym zapewnia wyjątkowo wysoką sprawność.
Układ wtryskowy CRSN3 dla średnich i ciężkich pojazdów użytkowych jest teraz dostępny w wersji CRSN3-25 z maksymalnym ciśnieniem wtrysku podniesionym do 2.500 barów. Dzięki lepszemu składowi mieszanki paliwowo-powietrznej można w ten sposób obniżyć emisję spalin bez ich filtrowania. Innowacyjna koncepcja wtryskiwaczy ciśnienia ze zintegrowanym wzmacniaczem hydraulicznym zapewnia wyjątkowo wysoką sprawność.
Wysokociśnieniowe układy wtryskowe w połączeniu z systemami recyrkulacji spalin oraz katalizatorami SCR wnoszą znaczący wkład w obniżenie zużycia paliwa oraz emisji tlenków azotu. System wtórnego oczyszczania spalin Denoxtronic firmy Bosch umożliwia obniżenie emisji tlenków azotu nawet o 95 %. Sprawdzony system Departronic steruje regeneracją filtra cząstek stałych, dodając określoną dawkę paliwa do strumienia spalin.
Zarówno układy common rail, jak i systemy Departronic oraz Denoxtronic pomagają producentom pojazdów użytkowych spełnić wymagania norm emisji spalin US 10 i Euro VI.