Należący do koncernu Daimler AG, Mitsubishi Fuso Canter pochwalił się nowym samochodem. Na podwoziu Fuso Canter 7C18/3850 został zabudowany kontener siatkowy do zbiórki selektywnej wraz z żurawiem Fassi F40B.21 i urządzeniem hakowym HKS 4. Nominalna moc załadunkowa i maksymalna moc techniczna uzależniona jest od podwozia i wynosi odpowiednio 4 tony i 5 ton. Dzięki specjalnej, sztywnej konstrukcji ramy, podwozie Mitsubishi Fuso Canter nadaje się pod specjalistyczne zabudowy dla różnych branż.
Należący do koncernu Daimler AG, Fuso Canter pochwalił się nowym samochodem. Na podwoziu Fuso Canter 7C18/3850 został zabudowany kontener siatkowy do zbiórki selektywnej wraz z żurawiem Fassi F40B.21 i urządzeniem hakowym HKS 4. Nominalna moc załadunkowa i maksymalna moc techniczna uzależniona jest od podwozia i wynosi odpowiednio 4 tony i 5 t. Wymiary kontenera to 3.800 mm długości, 2.200 mm szerokości i 1.200 mm wysokości. Pojazd demonstracyjny zabudowany jest na podwoziu z silnikiem Euro 4, ale Fuso obecnie posiada w ofercie tylko silniki, które spełniają normę czystości spalin EEV, ostrzejszą niż norma Euro 5.
Samochody Fuso Canter objęte są gwarancją na 3 lata lub 150 tys. km.