Na polski rynek dotarły przyczepy-wywrotki marki Krampe. DMC bazowej wersji to 22.000 kg, przyczepa ma 5.250 mm długości i 2.300 mm szerokości. Konstruktorzy zwracają uwagę m.in. na długi odcinek ugięcia resorów, co sprawia, że przyczepy dobrze radzą sobie w terenie. Za odpowiednią stabilność odpowiadają, montowane seryjnie osie BPW z hydrauliczną
Na polski rynek dotarły przyczepy-wywrotki marki Krampe. DMC bazowej wersji to 22.000 kg, przyczepa ma 5.250 mm długości i 2.300 mm szerokości. Konstruktorzy zwracają uwagę m.in. na długi odcinek ugięcia resorów, co sprawia, że przyczepy dobrze radzą sobie w terenie. Za odpowiednią stabilność odpowiadają, montowane seryjnie osie BPW z hydrauliczną kompensacją wahań. Elementem wyposażenia jest amortyzacja dyszla. Skrzynia ma półokrągły kształt. Taka budowa pozwoliła na obniżenie środka ciężkości, a tym samym zapewniono niewielką wysokość załadunku. Skrzynie przyczep wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości Hardox, o grubości 6 mm. Klapa tylna jest otwierana hydraulicznie. Po zamknięciu klapy, na obwodzie skrzyni nie ma wystających elementów, dzięki czemu przyczepa nie jest narażona na uszkodzenia, np. przy załadunku.