Z giełdy. Przeźmierowo
Na giełdzie w Przeżmierowie prym wiodły furgony, szczególnie VW Transportery i LT oraz Fordy Transity. Nieco mniej niż zazwyczaj było tym razem MB Sprinterów, a wyceniano je wysoko. Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi oferowano o ponad połowę mniej niż furgonów.
Kiepska aura nie odstraszyła giełdowych bywalców. W niedzieleę duża była podaż samochodów. Prym wiodły furgony, szczególnie VW Transportery i LT oraz Fordy Transity. Nieco mniej niż zazwyczaj było tym razem MB Sprinterów, a wyceniano je wysoko. Trudno było znaleźć poważniejsze mankamenty techniczne u większości egzemplarzy, z wyjątkiem sfatygowanego ogumienia. Dotyczyło to szczególnie blaszaków w największych, 3,5-tonowych wersjach. Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi oferowano o ponad połowę mniej niż furgonów. Zainteresowanie budziły ładnie utrzymane MB oraz VW, a cenowo nieźle prezentowały się auta francuskie i włoskie, choć wybór tych ostatnich był skromny. Ich walorem były zadbane wnętrza kabin.
VW LT 35 2.4 D |
1994 / 317 |
skrzynia |
14,0 tys. zł |
Renault Midliner 6.8 D |
1996 / 452 |
kontener |
30,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1998 / 206 |
furgon |
25,0 tys. zł |
VW LT 46 2.5 TDI |
1999 / 257 |
kontener |
37,5 tys. zł |
Renault Mascott 2.8 TDI |
2001 / 215 |
skrzynia |
46,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 168 |
furgon |
45,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 187 |
skrzynia |
39,8 tys. zł |
Kia K2500 2.5 TD |
2004 / 200 |
kontener/chłodnia |
35,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 175 |
furgon |
52,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2006 / 110 |
kontener |
60,0 tys. zł |