Poszukujący młodszych rocznikowo samochodów dostawczych z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę.
Poszukujący młodszych rocznikowo dostawczaków z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę. W większości były one dobrze utrzymane, ale miały duże przebiegi.
MB 308 2.3 D |
1994 / 370 |
skrzynia |
13 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1994 / 220 |
wyw. (3-str.) |
21,9 tys. zł |
MB 208 2.3 D |
1995 / 345 |
skrzynia |
14,9 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
1995 / 280 |
skrzynia |
16,8 tys. zł |
MB 410 2.9 D |
1996 / 320 |
podwozie |
16,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1997 / 260 |
wywrotka |
27 tys. zł |
Toyota Dyna 2.8 D |
1997 / 325 |
wywrotka |
29,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1998 / 240 |
bus (9-os.) |
13,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TD |
1998 / 195 |
skrzynia |
15,5 tys. zł |
MB Sprinter 310 2.3 D |
1999 / 230 |
podwozie |
25,5 tys. zł |