Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów.
Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów. Mniejszy ruch panował w alejkach z dostawczakami, gdzie tym razem pojawiło się wyjątkowo sporo francuskich furgonów.
Peugeot Boxer 1.9 D |
1997 / 253 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
1999 / 235 |
furgon |
20,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
2000 / 250 |
furgon |
21,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2001 / 203 |
furgon |
22,9 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2001 / 200 |
furgon |
23,0 tys. zł |
Renault Master 2.2 dCi |
2002 / 190 |
furgon |
24,3 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2002 / 170 |
furgon |
24,9 tys. zł |
Peugeot Partner 2.0 HDI |
2003 / 144 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 160 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2004 / 120 |
furgon |
38,0 tys. zł |