W ubiegłą sobotę na tutejszej giełdzie pojawiło się więcej niż zazwyczaj klientów. Ponieważ oferta była bogata, szczególnie wśród aut o DMC do 3,5 tony, mieli oni w czym wybierać. Największym zainteresowaniem cieszyły się tym razem 8-, 9-letnie niemieckie furgony z największymi zabudowami.
W ubiegłą sobotę na tutejszej giełdzie pojawiło się więcej niż zazwyczaj klientów. Ponieważ oferta była bogata, szczególnie wśród aut o DMC do 3,5 tony, mieli oni w czym wybierać. Największym zainteresowaniem cieszyły się tym razem 8-, 9-letnie niemieckie furgony z największymi zabudowami. My zwróciliśmy uwagę na dwa pojazdy tego typu. Obydwa były to 9-letnie VW LT35. Pierwszy miał silnik 2.5 TDI i przebieg 250 tys. km. Cena – 28,9 tys. zł. Drugi miał motor 2.8 TDI i przebieg 260 tys. km, i cenę o tysiąc złotych wyższą.
MB 208 2.3 D |
1993 / 200 |
furgon |
7,9 tys. zł |
Iveco Daily 2.5 D |
1993 / 165 |
wywrotka |
24,5 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 190 |
skrzynia |
18,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1997 / 230 |
skrzynia |
20 tys. zł |
MB Vito 2.3 B+G |
1998 / 176 |
furgon |
13,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1999 / 129 |
furgon |
15,6 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2001 / 100 |
furgon |
23,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.1 CDI |
2001 / 180 |
furgon |
26,7 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCi |
2003 / 170 |
furgon |
42,9 tys. zł |
VW T5 2.5 TDI |
2005 / 88 |
furgon |
51,9 tys. zł |