Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Chętniej jednak oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
Pojawiło się tu więcej dostawczaków z zabudowami kontenerowymi oraz podwozi pod zabudowę. Przeważały pojazdy świeżo importowane z Niemiec. Wśród kontenerowców dominowały wozy kilkunastoletnie. Zainteresowanie nimi, ze względu na kiepski stan większości egzemplarzy, było jednak mizerne. Chętniej oglądano młodsze widelce. Najwięcej podwozi pochodziło z roczników 2005 i 2006. Targu dobiło kilku właścicieli takich Mercedesów Sprinterów i Volkswagenów LT.
MB 310 2.9 D |
1992 / 282 |
kontener |
14,5 tys. zł |
MB 410 2.9 D |
1994 / 237 |
kontener |
16,7 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1996 / 260 |
kontener |
14,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1996 / 284 |
kontener |
17,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 160 |
kontener |
14,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 114 |
widelec |
60,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2005 / 87 |
widelec |
65,4 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2005 / 89 |
widelec |
66,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2006 / 47 |
widelec |
61,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2006 / 53 |
widelec |
73,9 tys. zł |