Z giełdy. Słomczyn
Tym razem spory był tu wybór młodszych, cztero-, sześcioletnich furgonów typu maxi (ceny w tabeli). Wśród takich blaszaków najwięcej było aut produkcji niemieckiej i francuskiej o DMC 3,5 t z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Gros oferowanych aut pochodziło z prywatnego importu. Ceny wywoławcze w większości wypadków nie zawierały opłat rejestracyjnych.
Tym razem spory był tu wybór młodszych, cztero-, sześcioletnich furgonów typu maxi (ceny w tabeli). Wśród takich blaszaków najwięcej było aut produkcji niemieckiej i francuskiej o DMC 3,5 t z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Gros oferowanych aut pochodziło z prywatnego importu. Ceny wywoławcze w większości wypadków nie zawierały opłat rejestracyjnych. Stan podwyższonych, przedłużanych furgonów oglądający oceniali jako dobry. Sprzedający najczęściej dysponowali pełną dokumentacją serwisową oferowanych wozów.
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2002 / 240 |
furgon |
35,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 200 |
furgon |
39,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 200 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 200 |
furgon |
36,0 tys. zł |
VW LT 35 2.5 TDI |
2003 / 210 |
furgon |
45,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2004 / 150 |
furgon |
39,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 140 |
furgon |
42,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2005 / 147 |
furgon |
53,0 tys. zł |
VW LT 35 2.5 TDI |
2005 / 130 |
furgon |
55,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2006 / 120 |
furgon |
64,9 tys. zł |