Z giełdy. Słomczyn.
W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający.
W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający. Młodsze skrzyniówki pochodziły głównie z importu i do cen należało doliczyć opłaty rejestracyjne.
VW LT 28 2.4 D |
1990 / 270 |
skrzynia |
7,0 tys. zł |
MB 308 2.3 D |
1991 / 260 |
skrzynia |
13,9 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1992 / 290 |
skrzynia |
9,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1994 / 240 |
skrzynia |
15,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 290 |
brygadowa |
13,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 TD |
1996 / 220 |
skrzynia |
16,0 tys. zł |
Iveco TurboDaily 2.8 TD |
1997 / 227 |
skrzynia |
26,8 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 300 |
skrzynia |
35,8 tys. zł |
VW LT 35 2.5 TDI |
2003 / 170 |
skrzynia |
57,3 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2004 / 100 |
skrzynia |
56,6 tys. zł |