Z giełdy. Kraków.
W ostatnią sobotę na krakowskiej giełdzie znowu nie pojawiły się tłumy kupujących. Powodem, oprócz wakacji, był deszcz. Wzięcie mają starsze furgony, coraz częściej włoskie i francuskie. Utrzymuje się także zainteresowanie skrzyniowymi Volkswagenami T4 i tańszymi Lublinami, również z taką zabudową.
Naszą uwagę zwrócił Citroen Jumper furgon z 1996 roku, w bardzo dobrym stanie.
W ostatnią sobotę na krakowskiej giełdzie znowu nie pojawiły się tłumy kupujących. Powodem, oprócz wakacji, był deszcz. Wzięcie mają starsze furgony, coraz częściej włoskie i francuskie. Utrzymuje się także zainteresowanie skrzyniowymi Volkswagenami T4 i tańszymi Lublinami, również z taką zabudową.
Naszą uwagę zwrócił Citroen Jumper furgon z 1996 roku, w bardzo dobrym stanie, z deklarowanym przebiegiem 200 tys. km. Pojazd od 11 lat jest użytkowany w Polsce. Cena wywoławcza - 13 tys. zł. Ciekawie prezentował się także 10-letni, skrzyniowy Lublin, za którego żądano 8,2 tys. zł. Minusem obu aut było skromne wyposażenie.
VW T4 2.4 D |
1992 / 224 |
kombi |
11,8 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1995 / 230 |
kombi |
16,5 tys. zł |
Citroen C15 1.8 D |
1996 / 185 |
furgon |
2,3 tys. zł |
MB Vito 2.3 TD |
1997 / 220 |
kombi |
26,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1998 / 258 |
furgon |
16,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
1998 / 225 |
skrzynia |
24,9 tys. zł |
Lublin 3 2.4 D |
2000 / 143 |
skrzynia |
22 tys. zł |
VW Caddy 1.9 SDI |
2002 / 158 |
furgon |
15,9 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCi |
2006 / 84 |
furgon |
51 tys. zł |
MB Sprinter 2.1 CDI |
2006 / 91 |
furgon |
57,9 tys. zł |