Naczepy. Zadebiutuje pierwsza stutonówka Goldhofera
To będzie światowa premiera na tegorocznych Międzynarodowych Targach Pojazdów Użytkowych w Hanowerze. Firma Goldhofer AG pokaże swoje pierwsze naczepy - STZ-H10, przystosowane do przewozu ładunków o masie przekraczającej 100 ton.
Naczepy mają 10 osi, każda o dopuszczalnym obciążeniu do 11,2 t. Pierwsze cztery są podnoszone hydraulicznie.
To będzie światowa premiera na tegorocznych Międzynarodowych Targach Pojazdów Użytkowych w Hanowerze. Firma Goldhofer AG pokaże swoją pierwszą naczepę - STZ-H10, przystosowaną do przewozu ładunków o masie przekraczającej 100 ton.
Naczepa ma 10 osi, każda o dopuszczalnym obciążeniu do 11,2 t. Pierwsze cztery są podnoszone hydraulicznie. Pojazd wyposażony jest też w hydrauliczny system wyrównywania osi, działający w zakresie plus-minus 200 mm. Naczepa charakteryzuje się dużym prześwitem i ma dwa tryby jazdy: z równomiernym ustawieniem poziomu i w pozycji nachylonej. Dzięki zintegrowanemu systemowi ustawień dyferencjału w siodle może być doczepiana zarówno do ciągników trzyosiowych, jak i czteroosiowych. Jak wyjaśnia Stefan Fuchs, szef zarządu Goldhofera, naczepa została zaprojektowana przede wszystkim do przewozu wielkich dźwigów, ale może być wykorzystywana także do transportu wszelkich innych ciężkich i dużych urządzeń.