Z giełdy. Elizówka
Na podlubelskiej giełdzie sprzedający wyraźnie przypomnieli sobie o starych samochodach, które mają benzynowy silnik z gazem. "Zagazowane" auta z początku lat 90. cieszyły się sporym zainteresowaniem, mimo często kiepskiej blacharki i cieknących silników. Ostatnio nabywcy dostawczaków wyraźnie omijają tu starsze samochody z silnikami wysokoprężnymi, a wolą te z LPG.
Na podlubelskiej giełdzie sprzedający wyraźnie przypomnieli sobie o starych samochodach, które mają benzynowy silnik z gazem. "Zagazowane" auta z początku lat 90. cieszyły się sporym zainteresowaniem, mimo często kiepskiej blacharki i cieknących silników. Ostatnio nabywcy dostawczaków wyraźnie omijają tu starsze samochody z silnikami wysokoprężnymi, a wolą te z LPG.
Renault Rapid 1.4 B+G |
1990 / 265 |
furgon |
3,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1994 / 186 |
skrzynia |
3,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 231 |
furgon |
9,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1998 / 149 |
furgon |
18,0 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1998 / 175 |
kombi |
19,0 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1998 / 256 |
furgon |
20,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2000 / 260 |
furgon |
17,0 tys. zł |
Lublin III 2.4 TD |
2001 / 190 |
kontener |
18,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2004 / 100 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 DT |
2004 / 163 |
furgon |
30,0 tys. zł |