Z giełdy. Gliwice
Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
Upodobania bywalców tutejszej giełdy są inne niż kupujących w salonach nowe samochody dostawcze, gdzie od dłuższego czasu króluje Fiat Ducato. Na gliwickim placu model ten pojawia się rzadko, a w niedzielę, na ponad 50 furgonetek nie było ani jednego. Przeważały auta niemieckie, zaś jeśli chodzi o typ zabudowy - kontenery.
VW Caravelle 2.4 D |
1993 / 220 |
bus (9-os.) |
11,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1993 / 105 |
kontener |
17,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1995 / 257 |
furgon |
14,7 tys. zł |
Lublin 2 2.4 D |
1997 / 202 |
kontener |
8,2 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TDI |
1997 / 250 |
kontener |
34,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 D |
1998 / 200 |
kontener |
35,8 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 D |
1999 / 189 |
skrzynia |
20,5 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 D |
2000 / 175 |
furgon |
22,5 tys. zł |
Peugeot Partner 1.4 B |
2004 / 148 |
furgon |
23,0 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2005 / 110 |
furgon |
39,0 tys. zł |