Z giełdy. Przeźmierowo
Furgony nadal dominują na placu, jednak w minioną niedzielę nie mogli narzekać również poszukujący aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi. Niektóre z nich przyjechały na plac nawet z woj. ościennych. Najstarsze samochody pamiętały przełom lat 80. i 90., a jedyny argument przemawiający za ich zakupem to cena.
Furgony nadal dominują na placu, jednak w minioną niedzielę nie mogli narzekać również poszukujący aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi. Niektóre z nich przyjechały na plac nawet z woj. ościennych. Najstarsze samochody pamiętały przełom lat 80. i 90., a jedyny argument przemawiający za ich zakupem to cena, bowiem stan techniczny był opłakany. Pojazdy z połowy ubiegłej dekady wyglądały znacznie lepiej. Zadbane były wnętrza kabin, silniki, a także agregaty chłodnicze. Najwięcej dobrego (korzystna relacja ceny do stanu technicznego) można powiedzieć o dziewięcio-, dziesięciolatkach z zabudowami kontenerowymi. Zachęcająco wyglądały Fordy Transity, a także francuskie "bliźniaki": Citroen Jumper i Peugeot Boxer. Wśród pojazdów z zabudowami skrzyniowymi obok Transitów ciekawie wyglądało kilka MB Sprinterów. Te ostatnie były jednak drogie, co skutecznie zniechęcało potencjalnych kupców.
Fiat Ducato 2.5 D |
1990 / 314 |
skrzynia |
6,8 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1992 / 260 |
kontener |
11,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 329 |
skrzynia |
12,0 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 D |
1997 / 255 |
skrzynia |
14,2 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1997 / 237 |
kontener |
16,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 TD |
1999 / 210 |
skrzynia |
20,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
2000 / 169 |
skrzynia |
25,0 tys. zł |
Kia K 2700 2.7 D |
2001 / 190 |
kontener |
25,5 tys. zł |
Opel Movano 2.5 TD |
2003 / 145 |
skrzynia |
40,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 119 |
kontener |
65,5 tys. zł |