Z giełdy. Kraków
Ruch na placu w sobotę był spory. Co ciekawe, brakowało Mercedesów, które jeszcze przed kilkoma tygodniami były bardzo licznie reprezentowane. W ich miejsce pojawiły się Volkswageny T4. Największe zainteresowanie wzbudzały najtańsze z nich. Klienci oglądali zwłaszcza świeżo sprowadzoną z Zachodu skrzyniową "teczwórkę" z pojedynczą kabiną, którą oferowano wprost z paki ciężarówki.
Ruch na placu w sobotę był spory. Co ciekawe, brakowało Mercedesów, które jeszcze przed kilkoma tygodniami były bardzo licznie reprezentowane. W ich miejsce pojawiły się Volkswageny T4. Największe zainteresowanie wzbudzały najtańsze z nich. Klienci oglądali zwłaszcza świeżo sprowadzoną z Zachodu skrzyniową "teczwórkę" z pojedynczą kabiną, którą oferowano wprost z paki ciężarówki. Ten Volkswagen pochodził z 1992 roku i miał wolnossący silnik 2.4 D. Do ceny wywoławczej 10 tys. zł należało doliczyć opłaty, według sprzedającego wynoszące nieco ponad tysiąc złotych.
Ciekawie prezentował się skrzyniowy Ford Transit z brygadową kabiną. Pojazd z 1995 roku z turbodoładowanym silnikiem 2.5 wyceniono na 15,5 tys. zł i również trzeba było doliczyć około 1,5 tys. zł opłat.
MB 210D 2.3 D |
1994 / 249 |
furgon |
10,5 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1994 / 260 |
kombi |
15,5 tys. zł |
Ford Transit 2.4 D |
1994 / 220 |
wywrotka |
23,0 tys. zł |
MAN 19.322 F90 10.0 D |
1994 / 668 |
skrzynia |
62,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1995 / 178 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Ford Courier 1.8 D |
1998 / 193 |
furgon |
6,8 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2000 / 120 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Lublin 3 2.5 TD |
2000 / 200 |
furgon |
17,8 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2003 / 193 |
furgon |
35,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.1 CDI |
2003 / 212 |
furgon |
62,2 tys. zł |