Z giełdy. Elizówka
W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
Chevrolet G20 Van 5.7 V8 B |
1977 / --- |
kombi |
6,1 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1992 / 260 |
izoterma |
10,0 tys. zł |
Peugeot J5 2.5 D |
1993 / 200 |
furgon |
11,4 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 260 |
brygadowy |
22,5 tys. zł |
Opel Combo 1.7 D |
1998 / 165 |
furgon |
6,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1998 / 259 |
kombi |
17,8 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2000 / 277 |
furgon |
12,9 tys. zł |
Renault Master 2.5 TD |
2000 / 165 |
furgon |
19,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2003 / 139 |
furgon |
32,0 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2004 / 74 |
furgon |
49,0 tys. zł |