Z giełdy. Słomczyn
Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi.
Tym razem na sprzedaż wystawiono tu (w części dostawczej i osobowej giełdy) ponad 40 małych kombivanów. Trzon oferty stanowiły wozy pochodzące z prywatnego importu z Zachodu, głównie z Niemiec. Większość wystawionych użytkowych "maluchów" wyposażona była w słabe silniki benzynowe. Małe dostawczaki z takimi napędami były o ok. 20 proc. tańsze od aut z silnikami wysokoprężnymi. O ok. 10 proc. tańsze od diesli były dostawczaki z instalacją LPG.
Ford Courier 1.3 B |
1994 / 267 |
furgon |
4,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.4 B |
1996 / 192 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Seat Inca 1.4 B |
1997 / 227 |
furgon |
6,2 tys. zł |
VW Caddy 1.4 B |
1997 / 216 |
furgon |
6,8 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.4 B+G |
1997 / 165 |
furgon |
9,2 tys. zł |
Opel Combo 1.4 B |
1998 / 229 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.4 B+G |
1998 / 163 |
kombi |
11,7 tys. zł |
Peugeot Partner 1.4 B+G |
1999 / 186 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.4 B |
1999 / 150 |
kombi |
13,6 tys. zł |
Renault Kangoo 1.2 B+G |
2002 / 140 |
kombi |
18,7 tys. zł |