Z giełdy. Gliwice
Dostawczaki VW dominowały na tutejszej giełdzie. Klienci poszukujący pojazdów tej marki mieli spory wybór wśród różnych wersji zabudów - od furgonów poprzez skrzynie a skończywszy na busach. Te pierwsze oferowano w najszerszym wachlarzu rocznikowym i cenowym: kilkunastoletni pojazd można było kupić za ok. 20 tys. zł, natomiast za czteroletni furgon żądano ponad 50 tys. zł.
Dostawczaki VW dominowały na tutejszej giełdzie. Klienci poszukujący pojazdów tej marki mieli spory wybór wśród różnych wersji zabudów - od furgonów poprzez skrzynie a skończywszy na busach. Te pierwsze oferowano w najszerszym wachlarzu rocznikowym i cenowym: kilkunastoletni pojazd można było kupić za ok. 20 tys. zł, natomiast za czteroletni furgon żądano ponad 50 tys. zł.
VW LT28 2.4 D |
1994 / 280 |
skrzynia |
15,9 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1996 / 83 |
furgon |
20,9 tys. zł |
VW Transporter 1.9 TD |
1997 / 129 |
furgon |
18,5 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1998 / 300 |
furgon |
19,5 tys. zł |
VW Caravelle 2.5 TDI |
2000 / 265 |
bus (9-os.) |
38,8 tys. zł |
MB Vito 112 2.2 CDI |
2001 / 204 |
chłodnia |
31,7 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
2001 / 117 |
skrz. + pland. |
36,8 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2002 / 160 |
skrz. + pland. |
42,8 tys. zł |
Citroen Jumper 2.0 HDI |
2003 / 97 |
furgon |
32 tys. zł |
VW LT35 Maxi 2.5 TDI |
2004 / 85 |
furgon |
51 tys. zł |