Z giełdy. Słomczyn
W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały.
W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały. Ceny wywoławcze francus-kich furgonów były o około 30 proc. niższe od żądanych za podobne wozy niemieckie.
Peugeot Partner 1.9 D |
2001 / 95 |
furgon |
11,9 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2001 / 137 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
2001 / 133 |
furgon |
24,8 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDi |
2001 / 125 |
furgon |
25,1 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2001 / 122 |
furgon |
25,7 tys. zł |
Renault Kangoo 1.2 B |
2002 / 130 |
furgon |
13,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.0 HDi |
2002 / 116 |
furgon |
26,4 tys. zł |
Renault Master 2.8 dCi |
2002 / 114 |
furgon |
26,7 tys. zł |
Citroen Jumpy 2.0 HDI |
2003 / 83 |
furgon |
27,7 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2003 / 119 |
furgon |
29,5 tys. zł |