Z giełdy. Elizówka
W niedzielę było tu wyjątkowo dużo busów, samochodów dostawczych z zabudowami brygadowymi i typowymi skrzyniami. Ceny były bardzo zróżnicowane. Przykładem mogły być dwa Volkswageny T4 z 1993 roku. Sprzedający "brygadówkę" chciał za nią 8,9 tys. zł, a wystawiający "skrzyniowca" o 5,1 tys. zł więcej.
W niedzielę było tu wyjątkowo dużo busów, samochodów dostawczych z zabudowami brygadowymi i typowymi skrzyniami. Ceny były bardzo zróżnicowane. Przykładem mogły być dwa Volkswageny T4 z 1993 roku. Sprzedający "brygadówkę" chciał za nią 8,9 tys. zł, a wystawiający "skrzyniowca" o 5,1 tys. zł więcej.
Fiat Ducato 2.5 D |
1992 / 260 |
izoterma |
11,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 254 |
brygadowa |
8,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 198 |
skrzynia |
14,0 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 D |
1994 / 145 |
bus (9 os.) |
10,5 tys. zł |
VW LT28 2.4 D |
1996 / 346 |
furgon |
11,8 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 D |
1996 / 230 |
furgon |
13,5 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 D |
1997 / 175 |
kombi |
7,9 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1998 / 213 |
furgon |
25,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
2000 / 160 |
brygadowa |
35,9 tys. zł |
Toyota Hiace 2.5 D4D |
2004 / 122 |
bus (9 os.) |
68,0 tys. zł |