Z giełdy. Kraków
Coraz większym zainteresowaniem cieszą się tu polskie pojazdy. Zauważyli to również sprzedający, którzy przywożą tutaj coraz więcej Lublinów. W sobotę jedna z alejek giełdy niemal w całości wypełniona była tymi pojazdami. Uwagę klientów przykuwał m.in. Lublin trzeciej generacji z 2000 roku. Pojazd w wersji furgon miał DMC równe 2,9 tony i był w bardzo dobrym stanie technicznym. Przebieg 89 tys. km świadczył o tym, że nie był on mocno eksploatowany.
Coraz większym zainteresowaniem cieszą się tu polskie pojazdy. Zauważyli to również sprzedający, którzy przywożą tutaj coraz więcej Lublinów. W sobotę jedna z alejek giełdy niemal w całości wypełniona była tymi pojazdami. Uwagę klientów przykuwał m.in. Lublin trzeciej generacji z 2000 roku. Pojazd w wersji furgon miał DMC równe 2,9 tony i był w bardzo dobrym stanie technicznym. Przebieg 89 tys. km świadczył o tym, że nie był on mocno eksploatowany. Cena wywoławcza wynosiła 12,5 tys. zł. Sporym zainteresowaniem cieszył się także jedyny wystawiony na giełdzie ciągnik rolniczy rodzimej produkcji. Był to Ursus C-360. Traktor wyprodukowany został w 1972 roku, jednak przeszedł niedawno remont kapitalny. Cena wywoławcza wynosząca 11 tys. zł była wygórowana, więc nie zmienił właściciela.
MB 208D 2.3 D |
1992 / 202 |
furgon |
13,5 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1994 / 190 |
furgon |
16,3 tys. zł |
Lublin 2.4 D |
1995 / 92 |
skrzynia |
7,3 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1996 / 120 |
pikap |
4,6 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 D |
1996 / 230 |
furgon |
13,2 tys. zł |
VW LT35 2.5 SDI |
1998 / 130 |
furgon |
29,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 150 |
izoterma |
39,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1999 / 305 |
skrzynia |
32,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 2.0 HDI |
2000 / 211 |
furgon |
14,4 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
2001 / 176 |
furgon |
29,1 tys. zł |