Z giełdy. Słomczyn
Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów.
Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów. Np. 14-letniego kombiaka (1.9 TD) wyceniono na 14 tys. zł. Za dwuletnie T5 sprzedający chciał 62 tys. zł. - Ładny, ale drogi - komentowano. Do wzięcia była również brygadówka LT31 (rocznik 1992). Cena - 13,5 tys. zł. Stosunkowo tanie były Fordy Transity ze starszych roczników. Np. ładnie utrzymany egzemplarz z 1995 r. z dieslem 2.5 proponowano za 10 tys. zł. Transakcji jednak nie zaobserwowaliśmy. Według sprzedających, po długim, poświątecznym weekendzie w przyszłą niedzielę wszystko powinno wrócić do normy.
VW LT31 2.4 TD |
1992 / 228 |
brygadowa |
13,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TD |
1994 / 231 |
kombi |
14,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 315 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 285 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 TD |
1996 / 261 |
furgon |
16,0 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1998 / 175 |
furgon |
19,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 240 |
furgon |
22,7 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 140 |
kombi |
26,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 177 |
kombi |
29,9 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2005 / 70 |
furgon |
62,0 tys. zł |