Z giełdy. Gliwice
Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów.
Niewielu oglądających, mniej niż zwykle oferowanych na sprzedaż pojazdów - w pierwszą listopadową niedzielę plac z autami użytkowymi świecił pustkami. Wybór mieli tylko amatorzy dostawczaków średniej wielkości. Prym wiodły samochody z niemieckim rodowodem oferowane już przez kilka tygodni z rzędu. Podobało się kilka VW Transporterów. Np. 14-letniego kombiaka (1.9 TD) wyceniono na 14 tys. zł. Za dwuletnie T5 sprzedający chciał 62 tys. zł. - Ładny, ale drogi - komentowano. Do wzięcia była również brygadówka LT31 (rocznik 1992). Cena - 13,5 tys. zł. Stosunkowo tanie były Fordy Transity ze starszych roczników. Np. ładnie utrzymany egzemplarz z 1995 r. z dieslem 2.5 proponowano za 10 tys. zł. Transakcji jednak nie zaobserwowaliśmy. Według sprzedających, po długim, poświątecznym weekendzie w przyszłą niedzielę wszystko powinno wrócić do normy.
MB 1622 11.0 D |
1986 / 245 |
hakowiec |
31,5 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1993 / 163 |
furgon |
12 tys. zł |
Mitsubishi Canter 3.3 D |
1995 / 263 |
skrzynia |
22,9 tys. zł |
VW Transporter 1.9 D |
1996/ 270 |
rama |
16 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 DPI |
1997 / 154 |
pomoc dr. |
34 tys. zł |
Citroen Jumper 2.8 HDI |
2000 / 156 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Renault Master 2.8 TDI |
2001 / 121 |
furgon |
36 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 108 |
furgon |
38 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2003 / 100 |
rama |
47,9 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2004 / 220 |
chłodnia |
63,40 zł |