Z giełdy. Kraków
W sobotę naszą uwagę zwrócił Mercedes 814 z 1989 roku z zabudową wywrotki trójstronnej i HDS-em firmy Hiab. Skrzynia "mesia" miała pięć metrów długości, zaś jego ładowność wynosiła 1,5 tony. Pojazd miał niewielki przebieg, 149 tys. km, nowe opony, tachograf, radio z CD i blokadę tylnego mostu.
W sobotę naszą uwagę zwrócił Mercedes 814 z 1989 roku z zabudową wywrotki trójstronnej i HDS-em firmy Hiab. Skrzynia "mesia" miała pięć metrów długości, zaś jego ładowność wynosiła 1,5 tony. Pojazd miał niewielki przebieg, 149 tys. km, nowe opony, tachograf, radio z CD i blokadę tylnego mostu. Cena wywoławcza wynosząca 57 tys. zł nie była jednak zbyt atrakcyjna. Zainteresowanie wzbudził też Star 742 o ładowności 2,7 tony z silnikiem 4.4 D. Można go było kupić za niecałe 16 tys. zł.
MB 609D 4.0 D |
1987 / 220 |
furgon |
17,8 tys. zł |
MB 814D 6.0 D |
1989 / 560 |
izoterma |
19,8 tys. zł |
Iveco Daily 2.5 TD |
1994 / 180 |
izoterma |
27,5 tys. zł |
Iveco EuroStar 15.0 TD |
1997 / 780 |
c. siodłowy |
67,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
1999 / 130 |
furgon |
19,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1999 / 187 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Renault Trafic 2.2 D |
2000 / 130 |
furgon |
13,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
2000 / 218 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Opel Movano 1.9 D |
2001 / 160 |
furgon |
17,9 tys. zł |
Fiat Doblo Cargo 1.2 B+G |
2004 / 113 |
furgon |
21,9 tys. zł |