Z giełdy. Kraków
W ostatnią sobotę na tutejszej giełdzie nie pojawiła się żadna ciężarówka. Uwagę zwracały niewielkie autobusy, których zabudowy wykonano na pojazdach o DMC do 3,5 tony. Najtańszym z nich był Mercedes 208D 2.3 D z 1994 roku, który dysponował 15 miejscami. Wystawiono go za 14,2 tys. zł.
W ostatnią sobotę na tutejszej giełdzie nie pojawiła się żadna ciężarówka. Uwagę zwracały niewielkie autobusy, których zabudowy wykonano na pojazdach o DMC do 3,5 tony. Najtańszym z nich był Mercedes 208D 2.3 D z 1994 roku, który dysponował 15 miejscami. Wystawiono go za 14,2 tys. zł. Nieźle prezentował się także Sprinter 313 CDI z 2001 roku, dysponujący 20 fotelami. Cena - 76 tys. zł.
Wyjątkowo dobrą obsadę miała grupa aut francuskich. Naszą uwagę zwróciły dwa Peugeoty Boxery. Pierwszy z 2000 roku z silnikiem 2.5 D, który miał przebieg 164 tys. km, kosztował 23,5 tys. zł. Drugi z 2004 roku z nowoczesnym dieslem 2.2 HDI i przebiegiem 80 tys. km wystawiony był za 39,8 tys. zł. Te Peugeoty przyjechały właśnie z Francji i były w bardzo dobrym stanie.
Ford Transit 2.5 D |
1986 / 250 |
furgon |
2,7 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 240 |
skrzynia |
15,8 tys. zł |
MB 100 2.4 D |
1994 / 220 |
kombi |
10,5 tys. zł |
MB 410 2.9 TD |
1995 / 217 |
podwozie |
27,9 tys. zł |
VW LT35 2.5 SDI |
1997 / 180 |
furgon |
29,9 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 172 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Fiat Doblo Cargo 1.9 D |
2001 / 216 |
furgon |
14,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 dCi |
2003 / 120 |
furgon |
15,8 tys. zł |
Nissan Kubistar 1.5 dCi |
2005 / 48 |
furgon |
32,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 153 |
furgon |
60,0 tys. zł |