Z giełdy. Słomczyn
Wśród pojazdów użytkowych w niedzielę dominowały furgony i busy. Dostawczaków w innych wersjach było jak na lekarstwo. Wśród blaszaków wybór marek i roczników był spory, przeważały jednak auta wysłużone. Najwięcej było kilkunastoletnich pojazdów z przebiegami sięgającymi blisko 400 tys. km. Wśród busów trzon oferty stanowiły pojazdy w wieku poniżej 10 lat.
Wśród pojazdów użytkowych w niedzielę dominowały furgony i busy. Dostawczaków w innych wersjach było jak na lekarstwo. Wśród blaszaków wybór marek i roczników był spory, przeważały jednak auta wysłużone. Najwięcej było kilkunastoletnich pojazdów z przebiegami sięgającymi blisko 400 tys. km. Wśród busów trzon oferty stanowiły pojazdy w wieku poniżej 10 lat. Miały na licznikach przebiegi do 200 tys. km.
VW T4 2.0 B+G |
1993 / 398 |
furgon |
9,2 tys. zł |
MB 208 2.3 D |
1994 / 297 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Hyundai H-100 2.5 TD |
1995 / 284 |
furgon |
5,7 tys. zł |
DAF 400 2.5 TD |
1995 / 315 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 236 |
furgon |
8,0 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 TD |
1996 / 292 |
furgon |
14,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI Syncro |
1998 / 193 |
bus (9 os.) |
21,5 tys. zł |
Renault Master 2.8 DTi |
1999 / 182 |
bus (9 os.) |
29,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 188 |
bus (9 os.) |
41,9 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 TD |
2001 / 171 |
bus (9 os.) |
27,5 tys. zł |