Z giełdy. Słomczyn
Wśród oferowanych tu naczep do ciągników siodłowych wciąż najwięcej jest ogólnotowarowych naczep kurtynowych. Ostatnio ciekawie prezentowała się świeżo sprowadzona do kraju Krone SDP 27 Coilmulde z 2000 r. Za wyposażoną w burty aluminiowe, ABS, osie BPW, zawieszenie pneumatyczne i rozsuwany dach naczepę żądano 57 tys. zł.
Wśród oferowanych tu naczep do ciągników siodłowych wciąż najwięcej jest ogólnotowarowych naczep kurtynowych. Ostatnio ciekawie prezentowała się świeżo sprowadzona do kraju Krone SDP 27 Coilmulde z 2000 r. Za wyposażoną w burty aluminiowe, ABS, osie BPW, zawieszenie pneumatyczne i rozsuwany dach naczepę żądano 57 tys. zł. Na placu brakuje natomiast budowlanych naczep-wywrotek. Inne naczepy i ciągniki w tabeli.
Schmitz SPR 24 |
1997 / - |
naczepa |
33,0 tys. zł |
Zremb N-263 |
1999 / - |
naczepa |
42,0 tys. zł |
Iveco EuroTech 13.8 TD |
1999 / 860 |
ciągnik |
53,5 tys. zł |
Renault Premium 11.1 TD |
1999 / 870 |
ciągnik |
67,9 tys. zł |
Trailor Mega |
2000 / - |
naczepa |
54,0 tys. zł |
Krone SDP 27 Coilmulde |
2000 / - |
naczepa |
57,0 tys. zł |
Scania 124 L 12.0 TD |
2000 / 780 |
ciągnik |
123,5 tys. zł |
Volvo FH 12 12.1 TD |
2001 / 600 |
ciągnik |
129,9 tys. zł |
MAN TGA 12.0 TD |
2001 / 580 |
ciągnik |
136,5 tys. zł |
Fliegl SDS 350 |
2005 / - |
naczepa |
84,9 tys. zł |