Z giełdy. Elizówka
W ostatnią niedzielę największy wybór mieli tu amatorzy Volkswagena Transportera czwartej generacji (T4). Wśród czterdziestu aut wystawionych na sprzedaż było dziesięć Volkswagenów T4. Większość oferowanych egzemplarzy było w dobrym stanie technicznym, choć najstarsze samochody z początku lat 90. miały na karoserii widoczne ogniska korozji. Deklarowane przebiegi tradycyjnie były co najmniej i oscylowały wokół 200 tys. km, bez względu na wiek pojazdu
W ostatnią niedzielę największy wybór mieli tu amatorzy Volkswagena Transportera czwartej generacji (T4). Wśród czterdziestu aut wystawionych na sprzedaż było dziesięć Volkswagenów T4. Większość oferowanych egzemplarzy było w dobrym stanie technicznym, choć najstarsze samochody z początku lat 90. miały na karoserii widoczne ogniska korozji. Deklarowane przebiegi tradycyjnie były co najmniej zastanawiające (książką serwisową mógł pochwalić się tylko jeden z właścicieli T4) i oscylowały wokół 200 tys. km, bez względu na wiek pojazdu. Większość samochodów pochodziła z prywatnych rąk, ale były też takie, które odkupiono z dużych zagranicznych firm, co można poznać po charakterystycznym, flotowym malowaniu. Poflotowe dostawczaki były wyraźnie tańsze od odpowiedników oferowanych przez prywatnych właścicieli.
Żuk A11 2.1 B+G |
1985 / 155 |
skrzynia |
2,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 190 |
furgon |
12,3 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1994 / 280 |
furgon |
14,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TD |
1996 / 200 |
furgon |
14,7 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 D |
1997 / 229 |
furgon |
16,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TD |
1997 / 174 |
kombi |
17,3 tys. zł |
MB Vito 2.3 TD |
1998 / 190 |
kombi |
25,9 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2000 / 220 |
furgon |
11,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 112 |
furgon |
59,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
2004 / 50 |
furgon |
24,0 tys. zł |