Z giełdy. Kraków
Jak sprzedać wystawione auto, gdy z nieba leje się żar, a klientów jak na lekarstwo? Zdaniem sprzedawców z Krakowa wystarczy nieco obniżyć cenę pojazdu i postawić go obok podobnego, ale droższego auta. W zeszłą sobotę postąpiło tak kilku właścicieli dostawczaków. Największe zainteresowanie wzbudzał Peugeot Boxer 2.5 D z 1999 roku.
Jak sprzedać wystawione auto, gdy z nieba leje się żar, a klientów jak na lekarstwo? Zdaniem sprzedawców z Krakowa wystarczy nieco obniżyć cenę pojazdu i postawić go obok podobnego, ale droższego auta. W zeszłą sobotę postąpiło tak kilku właścicieli dostawczaków. Największe zainteresowanie wzbudzał Peugeot Boxer 2.5 D z 1999 roku. Biały furgon średniej wielkości, z podwyższonym dachem był dużo częściej lustrowanym pojazdem, niż stojący obok niego bliźniaczy Fiat Ducato tej samej wielkości i z takim samym wolnossącym silnikiem. Włoski pojazd było o trzy lata starszy i o dziwo wyceniono go o tysiąc złotych więcej, co tłumaczone było lepszym stanem technicznym starszego auta. Chwyt z podobnymi dostawczakami, z których jeden jest młodszy i tańszy, nie wystarczył jednak, by sprzedać Peugeota.
LDV Convoy 2.4 TD |
1994 / 240 |
furgon |
8,8 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 D |
1996 / 220 |
furgon |
15,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1996 / 212 |
skrzynia |
19,3 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1997 / 163 |
furgon |
12,7 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
1998 / 170 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TDCi |
2000 / 96 |
furgon |
23,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2000 / 130 |
furgon |
27,0 tys. zł |
VW LT 35 2.8 TDI |
2000 / 180 |
skrzynia |
39,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.1 CDI |
2001 / 300 |
20-os. bus |
74,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2003 / 120 |
furgon |
39,5 tys. zł |