Z giełdy. Przeźmierowo
W ostatnią niedzielę aura dopisała, a podaż aut była duża. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Więcej niż zwykle było użytkowych pojazdów Renault. Dostawczaki tej marki zbierają w Poznaniu lepsze opinie niż osobówki. Najczęściej pytano o Mastery i Trafiki z końca lat 90. Były jednak one dość drogie. Natomiast niskie ceny (mniej niż 6 tys. zł) przyciągały do Renówek z początku ubiegłej dekady.
W ostatnią niedzielę aura dopisała, a podaż aut była duża. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Więcej niż zwykle było użytkowych pojazdów Renault. Dostawczaki tej marki zbierają w Poznaniu lepsze opinie niż osobówki. Najczęściej pytano o Mastery i Trafiki z końca lat 90. Były jednak one dość drogie. Natomiast niskie ceny (mniej niż 6 tys. zł) przyciągały do Renówek z początku ubiegłej dekady.
W ostatnią niedzielę aby kupić małego dostawczaka wystarczyło 2,5 tys. zł. Na tyle wyceniono Seata Terrę z początków lat 90. Zewnętrznie prezentował się znośnie, środek (zarówno kabina, jak i ładownia) wyglądał jednak tak, jakby znalazł się niedawno w oku cyklonu. Bywalcy tutejszego placu zauważają, że choć wakacje w pełni, to aut i potencjalnych kupujących sporo, transakcji jednak mniej niż w innych porach roku.
Renault Trafic 2.1 D |
1990 / 396 |
furgon |
5,7 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1992 / 228 |
furgon |
9,5 tys. zł |
Renault Trafic 2.0 B+G |
1993 / 410 |
furgon |
8,8 tys. zł |
Renault Midliner 4,6 D |
1996 / 350 |
skrzynia |
30,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.4 |
1998 / 187 |
furgon |
18,0 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1998 / 210 |
furgon |
18,5 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
2000 / 146 |
furgon |
39,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2002 / 160 |
furgon |
27,6 tys. zł |
Renault Master 2.2 TD |
2002 / 150 |
skrzynia |
42,9 tys. zł |
Renault Mascott 2.8 TD |
2003 / 137 |
kontener |
63,0 tys. zł |