Z giełdy. Słomczyn
Z początkiem letniej kanikuły tradycyjnie już osłabł tu popyt na nowsze, wysoko wyceniane przez sprzedających samochody dostawcze. Ostatnio większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się jedynie autom tańszym, świeżo importowanym z zachodu Europy. Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów.
Słomczyn.
Z początkiem letniej kanikuły tradycyjnie już osłabł tu popyt na nowsze, wysoko wyceniane przez sprzedających samochody dostawcze. Ostatnio większość amatorów pojazdów użytkowych uważnie przygląda się jedynie autom tańszym, świeżo importowanym z zachodu Europy. Tradycyjnie najszybciej finalizują transakcje właściciele wozów wyprodukowanych w Niemczech: Volkswagenów, Fordów i Mercedesów. Na brak zainteresowanych nie narzekał ostatnio sprzedawca Transportera z 1995 r., z wolnossącym dieslem 2.4. Zadbany furgon wyceniony na 15 tys. zł po krótkich negocjacjach finansowych wyjechał z placu z nowym właścicielem.
Oglądane są również samochody włoskie i francuskie. Fiaty i Peugeoty wyceniane są niżej niż Iveco i Citroeny. Sporo osób, głównie z uwagi na cenę, interesują najtańsze na placu samochody dostawcze, takie jak skrzyniowy Żuk oferowany za 1,9 tys. zł.
Żuk A-011 2.1 B+G |
1990 / 120 |
skrzynia |
1,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1995 / 185 |
kombi |
12,5 tys. zł |
Iveco TurboDaily 2.5 TD |
1995 / 315 |
furgon |
14,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1995 / 202 |
furgon |
15,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1995 / 320 |
furgon |
19,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
1998 / 312 |
furgon |
14,9 tys. zł |
Iveco TurboDaily 2.8 TD |
1998 / 235 |
kontener |
22,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1999 / 178 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2000 / 71 |
skrzynia |
23,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2001 / 160 |
furgon |
27,9 tys. zł |