Z giełdy. Gliwice
Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
MB 407 2.4 D |
1990 / 265 |
wywrotka |
12,8 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1993 / 160 |
wywrotka |
17,5 tys. zł |
Renault Messenger 2.5 D |
1993 / 175 |
wywrotka |
18,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1997 / 230 |
furgon |
19,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1998 / 180 |
wywrotka |
20,5 tys. zł |
Kia K2700 2.7 D |
1999 / 190 |
wywrotka |
17 tys. zł |
Renault Master 2.2 DCI |
2001 / 131 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.1 HDi |
2003 / 86 |
wywrotka |
40 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2003 / 127 |
furgon |
55,8 tys. zł |
Peugeot Expert 2.0 HDi |
2006 / 81 |
furgon |
34,9 tys. zł |